Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Biada ziemi i biada morzu



Ap 12:12
Dlatego radujcie się, niebiosa i ich mieszkańcy!
Biada ziemi i biada morzu -
bo zstąpił do was diabeł,
pałając wielkim gniewem,
świadom, że mało ma czasu.


Część I


Ta część wydarzenia odbędzie się w formie misji fabularnych, których szczegóły zostaną wysłane w prywatnej wiadomości do członków Kowenu Dnia i Kowenu Nocy, którzy zdecydują się zapisać na wydarzenie. Misje będą dostosowane do możliwości oraz zdolności postaci. Wszystkie misje powinny odbywać się w datach między 8 marca a 25 kwietnia.
Osoby wykonujące misje organizują je według własnego uznania, a forma wykonania, dokładna fabularna data albo postacie uczestniczące w wątkach z misją, zależą już od samego gracza. Misja powinna być rozegrana w formie jednego lub większej liczby wątków. W ramach misji można napisać też dodatkowe opowiadanie. Do udziału w misji można zaprosić Zjawę, która wcieli się w role postaci NPC.
Misja może zagrażać zdrowiu postaci, ale raczej nie powinna zagrażać jej życiu albo nieść długofalowych konsekwencji.

Na tę część wydarzenia obowiązują zapisy w poniższym temacie, które trwają do 6 sierpnia do godziny 23:59*.
Po tym terminie postaci otrzymają prywatne wiadomości z misją na swoje skrzynki na forum. Po otrzymaniu misji jej szczegóły powinny zostać omówione w trakcie spotkania Kowenu. Zapisać w tym wątku mogą się tylko postacie należące do Kowenów.

* Mistrz Gry dopuszcza również późniejsze zapisy na tę część wydarzenia, zwłaszcza dla postaci, które w trakcie trwania zapisów nie były jeszcze aktywne na forum. W takim przypadku prawdopodobnie nie będzie możliwości omówienia szczegółów misji w trakcie spotkania Kowenu.
Uwaga! Późniejsze zapisy potrwają do 30.09 do 23:59!
Zapisy na tę część wydarzenia zostały zamknięte.


Postać może brać udział w maksymalnie 3 misjach fabularnych na raz (w tym 1 swojej). Po zakończeniu jednej z misji można wziąć udział w kolejnej.

Uwaga! Wszystkie misje będą musiały być rozegrane i zgłoszone w poniższym temacie do 15 listopada.
Należy pamiętać, że po wykonaniu misji informacje na ten temat należy przekazać fabularnie przywódcy Kowenu (Gorsou lub Zuge) z pomocą np. opowiadania albo listu do Mistrza Gry. W innym wypadku misja nie zostanie zaliczona.

Kod:
[b]CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Inne postacie biorące udział:[/b] należy wpisać wszystkie pełne nazwy postaci (imię i nazwisko)
[b]Krótki opis misji:[/b] maksymalnie 2-3 zdania
[b]Link:[/b] należy umieścić wszystkie linki prowadzące do wątków i opowiadań z wykonaniem misji
[b]Fabularne przekazanie informacji:[/b] należy podać link do fabularnego przekazania informacji przywódcy kowenu

Część II


Surtr — Upadły Anioł, który od lat nie kontaktował się ni z Gabrielem, ni z Lucyferem, miał wypełnić kluczową rolę w przyszłości tego świata. Biada ziemi i biada morzu! Oto nadchodzi Apokalipsa, której Surtr był drugim jeźdźcem. Legendy skandynawskie prawiące o Ragnaroku, o jego roli w zabójstwie innego z bóstw — to wszystko było jedynie przesłanką, ale czy mu się uda? Za to odpowiedzialne miały być Kowen Dnia i Kowen Nocy. Wiele tygodni badania sposobów uwolnienia jeźdźcy, który obecnie przebywa w potrzasku, uwięziony przez Frejra, miało zwiastować najtrudniejszą próbą. Po czyjej stronie stanie Surtr? Czy zdoła pokonać Frejra i stać się prawdziwym zwiastunem Apokalipsy? Jaką rolę odegrają w tym koweny?
Fabularna data wątku to: 26 kwietnia 1985.

Ta część wydarzenia będzie mieć formę wątku z Mistrzem Gry, który będzie zagrażać zdrowiu i życiu postaci. W trakcie wątku może dojść do pojedynków między postaciami, dlatego wszystkie osoby biorące udział muszą być gotowe na potencjalne ryzyko uszczerbku na zdrowiu.

Na tą część wydarzenia mogą zapisać się jedynie postacie z Kowenu Dnia oraz Kowenu Nocy.
Na ten moment zapisy są otwarte przynajmniej do dnia 15 listopada, ale Mistrz Gry zakłada, że mogą zostać przedłużone. Gracze zostaną o tym poinformowani w tym temacie.

Kod:
[b]CZĘŚĆ II[/b]
[b]Postać: [/b]

Zasady:


1. Wątki prowadzone w ramach misji fabularnych w I części wydarzenia nie będą ograniczone turami, ale powinny zostać zakończone i zgłoszone do 15 listopada.
2. W misjach fabularnych nie są planowane ingerencje Mistrza Gry, ale takowe mogą się pojawić w szczególnych przypadkach.
3. Wszystkie akcje mechaniczne (np.czarowanie, rzucanie rytuału, korzystanie z odmienności itp.) podejmowane w ramach misji muszą być zgodne z mechaniką forum.
4. Nie istnieje ograniczenie co do multikont, które gracz zapisuje na wydarzenie. To oznacza, że gracz może zapisać dowolną liczbę postaci z dowolnych kowenów.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Wrz 23, 2023 9:33 pm, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
CZĘŚĆ II
Postać: Frank Marwood
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
CZĘŚĆ I (za zgodą Siły Wyższej)
Postać: Penelope Bloodworth

CZĘŚĆ II
Postać: Penelope Bloodworth
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka
Lila Al-Khatib
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
CZĘŚĆ II
Postać: Lila Al-Khatib
Lila Al-Khatib
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : jubiler/zaklinacz
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 24
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 24
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 190
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Judith Carter
Inne postacie biorące udział:
Sebastian Verity
Imani Padmore
Antoine Maurice Rousseau
Charlie Orlovsky
Barnaby Williamson
Krótki opis misji:
Po lasach Cripple Rock, według plotek przekazywanych w rodzinie Carter, zaczął krążyć legendarny Widmowy Łoś, widziany w tych rejonach ostatnio prawie sto lat temu. Miał posiadać nietypowe zdolności przenikania przez obiekty stałe, czy też świecenia delikatną poświatą, stąd też Judith zebrała zaufanych ludzi, aby sprawdzić tę plotkę. Zwierzę udało się wytropić, zabić, rozczłonkować, oporządzić i przewieźć do siedziby Kowenu Dnia.
Link:
Listy z powiadomieniem i prośbą o pomoc: do Sebastiana | do Imani | do Antoine | do Charliego | do Barnaby'ego
Wątek z tropieniem i zabiciem Białego Łosia: Kwatera myśliwych i Tereny łowieckie
Opowiadanie z oporządzeniem szczątków Łosia: Siedziba Carter's Wilderness Mastery
Opowiadanie z transportem materiałów z Łosia do siedziby Kowenu: Billy Goat
Rekompensata za fatygę przy polowaniu dla Barnaby i Charliego
Fabularne przekazanie informacji:
Poinformowanie o zabiciu Łosia - list pierwszy
Zapytanie o miejsce pozostawienia szczątków - list drugi
Informacja o wykonanym zadaniu i miejscu pozostawienia materiałów - list trzeci
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Astaroth Cabot
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
CZĘŚĆ II
Postać: Astaroth Cabot, potrzeba Wam błogosławieństwa Gwiazdy Porannej
Astaroth Cabot
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : Diakon, sędzia Sądu kościelnego
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
CZĘŚĆ II
Postać: Ronan Lanthier
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Cecil Fogarty
Inne postacie biorące udział:
Ogromny udział Zjawy, która prowadzona była przez Terence'a Forgera.
Krótki opis misji: Huxley, jeden z patronów kowenu, zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach, ostatni raz był widziany w Sonk Road. Na zlecenie Lilith namalował obraz Erosa, który przepadł razem z nim. Mam wytropić miejsce jego położenia, upewnić się, że informacje o kowenie nie ujrzały światła dziennego, dowiedzieć się, gdzie jest obraz i najlepiej wyeliminować człowieka, któremu Huxley był solą w oku.
Link: 1. Opowiadam na zebraniu o zaginięciu Huxleya i konfrontuje swoje podejrzenia z Zuge.
2. Rozmawiam z Nevellem o postępach w prowadzonym przez siebie śledztwie.
3. Wyciągam informacje od Jordana Gibbsona, byłego wspólnika Stevena Vollera. Dowiaduję się, gdzie podziewa się kolekcja handlarza działami sztuki i kto przejął po nim interes po tym, jak zgarnęła go Gwardia.
4. Załatwiam sobie i Rory'emu podwózkę u Terry'ego.
5. Przez dwa dni obserwuje budynek nieczynnego sklepu, gdzie kręcą się ludzie współpracujący z braćmi Perez. W nocy, 16 kwietnia, pod odsłoną nocy, gdy księżyc świeci jasno, jakby sama Lilith nam mnie spoglądała, wślizguję się do środka niezauważony, wykorzystując wtopienie. Wśród pustych regałów odnajduję skrępowanego Rory'ego Huxleya. Zmęczony życiem malarz zapewnia, że nie złamał ślubów lojalności. Prowadzi mnie na zaplecze, gdzie mieści się magazyn. Tam znajdujemy obraz Erosa, którego przywłaszczył sobie Kian i Lando.
6. W końcu zjawia się samozwańczy władca tego pierdolnika- Kian Perez. Nawiązuje się między nami potyczka, podczas której biedaczek nadziewa się na nóż. Niestety zawsze był kiepski z matematyki i nie nauczył się liczyć na siebie.
7. Huxley i obraz Erosa są do dyspozycji kowenu.

Fabularne przekazanie informacji:
Wysyłam do Zuge list
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Terence Forger
ANATOMICZNA : 20
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 9
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 166
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 9
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t203-terence-forger
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t377-terence-forger#1160
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t375-poczta-terence-a-forgera#1158
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f98-mieszkanie-terence-a-forgera
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1053-rachunek-terence-forger#9068
ANATOMICZNA : 20
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 9
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 166
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 9
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t203-terence-forger
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t377-terence-forger#1160
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t375-poczta-terence-a-forgera#1158
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f98-mieszkanie-terence-a-forgera
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1053-rachunek-terence-forger#9068
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Terence Forger
Inne postacie biorące udział: Cecil Fogarty
Krótki opis misji: znana w New Hampshire znachorka żyjąca w chatce w górach od pewnego czasu zmagała się z opętaniem. Terence razem z Cecilem udają się tam, aby pomóc i zdobyć jej zaufanie, dzięki czemu przekaże im totem niedźwiedzia.
Link:
1. List do Cecila z prośbą o towarzyszenie mu podczas zadania
2. Wątek z szukaniem chatki
3. Wątek z kłopocikami w trakcie
4. Wątek z egzorcyzmami
Fabularne przekazanie informacji: list adresowany do Zuge
Terence Forger
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : eaglecrest, saint fall
Zawód : egzorcysta / pielęgniarz
Seth Priestley
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 7
NATURY : 2
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 3
PŻ : 169
CHARYZMA : 12
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 3
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1406-seth-priestley-budowa#15488
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1415-seth-priestley#15653
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1416-poczta-setha#15656
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f220-kawalerka-na-6-pietrze
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1417-rachunek-bankowy-seth-priestley#15658
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 7
NATURY : 2
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 3
PŻ : 169
CHARYZMA : 12
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 3
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1406-seth-priestley-budowa#15488
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1415-seth-priestley#15653
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1416-poczta-setha#15656
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f220-kawalerka-na-6-pietrze
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1417-rachunek-bankowy-seth-priestley#15658
CZĘŚĆ II
Postać: Seth Priestley
Seth Priestley
Wiek : 27
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : maywater
Zawód : handlarz, samozwańczy wróżbita, mąciwoda
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Blair Scully
Inne postacie biorące udział: Charlotte Williamson, Audrey Verity
Krótki opis misji: Blair po wcześniejszym przygotowaniu, włamała się na oddział zamknięty przytułku Nostradamusów. Tam skontaktowała się z osadzoną Patricią Duffy, która wynalazła czar "Cellula", w celu uzyskania wskazówek na temat jego słabych stron. Potem z małą pomocą ułożyła równania, dzięki którym odkryła wpływ magicznych cząstek elementarnych na słabsze skupienie mocy w iluzorycznych pętlach czaru "Cellula" i podzieliła się wynikami listownie z Zuge.
Link:
1. Listy do Charlotte Williamson z prośbą o stworzenie zaklętego przedmiotu z Asmodajem, co miało umożliwić Blair wejście na oddział zamknięty przytułku: 1, 2
2. Listy do Audrey Verity z prośbą o stworzenie eliksiru detoksykacyjnego, który miał na celu otrzeźwić Patricię Duffy, która była pod wpływem mocnych leków: 1, 2, 3
3. Wątek o włamaniu do oddziału zamkniętego z Charlotte Williamson i uzyskaniu informacji od Patricii Duffy
4. Opowiadanie z doprowadzeniem do końca naukowego opracowania wpływu magicznych cząsteczek elementarnych na słabe strony Celluli.
Fabularne przekazanie informacji: list do Zuge
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Imani Padmore
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Imani Padmore
Inne postacie biorące udział: Sebastian Verity, Judith Carter, Astaroth Cabot, Frank Marwood
Krótki opis misji: Imani z ekipą poszła ubić zagrażające w zagajniku Padmorów strachy kukurydziane, przez męża mówiąc rodzinie, by się tam nie kręcili ze względu na drapieżniki. Po tym Frank zabezpieczył teren rytuałem.
Link: całe zadanie
Fabularne przekazanie informacji: list
Imani Padmore
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : gospodyni domowa, pomaga mężowi
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Frank Marwood
Inne postacie biorące udział: Judith Carter, Roche Faust
Krótki opis misji: Miałem odszukać zapiski pewnego naukowca w Kolekcji Faustów, przejrzeć je i zinterpretować, a następnie opracować sposób na uwolnienie się z rytuałów zamykających w pułapce, właśnie na bazie tych zapisków. Zadanie wymagało szerokiej wiedzy z zakresu teorii magii, a także innych dziedzin ścisłych.
Link: Wszystko zaczęło się od znalezienia notatnika w Kolekcji Faustów. W tym celu poprosiłem o pomoc Roche.
Udaliśmy się do Kolekcji Faustów, gdzie dzięki wprawnym kłamstewkom Faustowi udało się odciągnąć od miejsca zbrodni ciotunię, a ja mógłem skupić się na poszukiwaniu zostawionych tam notatek, co ostatecznie się udało.
Następnie wspólnie odwiedziliśmy pub Cavanaghów w Deadberry, gdzie niesiony zaufaniem do Roche, wcieliłem go w struktury Kowenu Dnia, co nie miało bezpośredniego związku z misją, ale ta była jedną z przyczyn dla których zdecydowałem się to zrobić.
Następnie parę tygodni później spotkałem się z Judith, żeby obserwować jej poczynania w zakresie magii odpychania, co pozwoliłoby mi na szerszą perspektywę zachowań magicznych.
Potem znów spotkaliśmy się z Faustem, tym razem w bibliotece, gdzie wspólnie opracowywaliśmy systemy wyswobodzenia się z rytuałów-pułapek, szczególnie tego znalezionego w Kolekcji Faustów.
Spotkanie było na tyle udane, że pozostało już tylko wyciągnięcie wniosków, co zrobiłem we własnym warsztacie.
Fabularne przekazanie informacji: list do Gorsou
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 6
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 6
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE
Imię i nazwisko postaci: Lyra Vandenberg
Inne postacie biorące udział: Blair Scully, Thea Sheng

Krótki opis misji: Pod nową, tymczasową twarzą oraz przybraną tożsamością Summer Dawson, Lyra udaje się do Salem, aby za pomocą lamentu wyciągnąć od kapłana informacje na temat tego, gdzie przechowuje swoje tajemnicze zwoje. Udaje jej się to, przez wzgląd na fakt, że ten lekceważy ją, sądząc, że nie zrozumie zdradzanych jej tajemnic. Zwoje uzyskuje z nagrobka na cmentarzu w Saint Fall, a także obciążające kapłana dowody, które pozwalają zakazania mu dalszego głoszenia nieprzychylnych Lilith poglądów.

Link:

Spotkanie kowenu, w którym Lyra dzieli się uzyskanymi informacjami na temat kapłana, a także rytuałów, których jest w posiadaniu, konsultując to, co może ich uzyskanie oznaczać dla kowenu.

Wątek, w którym Lyra (najpierw samodzielnie) próbuje przygotować się do misji, chroniąc swoją tożsamość (i zarazem kowenu) przed wykryciem. Pomimo modlitwy do Lilith o błogosławieństwo jej działań oraz magii, nie udaje jej się samodzielnie ukończyć rytuału, więc prosi listownie o pomoc Blair, która przyjeżdża na ratunek.

Wątek rozegrany ze Zjawą, w którym Lyra odnajduje kapłana i gdy udaje jej się odseparować go od pilnującego go gwardzisty, udaje się z nim do prywatnego pokoju, aby tam wyciągnąć z niego informację na temat przechowywanych zwojów. Mężczyzna, za sprawą lamentu, wyjawia skrywaną tajemnicę, chociaż w swojej arogancji sądzi, że dziewczyna nie zrozumie jego słów. Ta na końcu każe mu błagać Lilith o przebaczenie i wychodzi, aby udać się we wskazane przez kapłana miejsce.

— List (1 & 2), w którym Lyra konsultuje z Theą, pracownikiem cmentarza, gdzie pochowana jest matka kapłana, podając jej dość charakterystyczne imię i nazwisko. Ta udziela jej informacji, gdzie znajdzie poszukiwany przez siebie nagrobek.

Opowiadanie, w którym Lyra odnajduje miejsce spoczynku matki kapłana, a następnie, wykorzystując swoją teoretyczną, jak i praktyczną wiedzę o rytuale vox venti, udaje jej się odsłuchać wskazówkę, jak otworzyć skrytkę w nagrobku. Tam, oprócz zwojów zawierających rytuały, znajduje również obciążające kapłana dokumenty i materiały wideo, które nie tylko dowodzą bluźnierstw, jakich się dopuścił na Lilith, a także faktu, że przyjmował wsparcie finansowe od chrześcijańskiej organizacji.

— Anonimowy list wysłany do kapłana, w którym szantażuje go, że jeśli nie zaprzestanie swojej anty—lilithowej propagandy, wszystkie zgromadzone dowody zostaną przekazane do Czarnej Gwardii, która na współpracę z organizacjami chrześcijańskimi z pewnością nie spojrzy przychylnym okiem.

Fabularne przekazanie informacji: List do Zuge, w której przekazuje jej wszystkie uzyskane przedmioty — nie tylko zwoje, ale i również obciążająca kapłana dowody, pozostawiając w jej ocenie to, czy powinni wydać kapłana gwardii, czy wykorzystać to, aby trzymać go na smyczy.

Ostatnio zmieniony przez Lyra Vandenberg dnia Sro Lis 15, 2023 9:04 pm, w całości zmieniany 1 raz
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
CZĘŚĆ I - ROZLICZENIE

Imię i nazwisko postaci: Sebastian Verity

Inne postacie biorące udział: Imani Padmore, Frank Marwood, (Antoine Rousseau)

Krótki opis misji: świadkiem pogrzebu Erosa był postronny widz ze zbyt długim językiem - Dexter Jordan. Uwagę Sebastiana zwróciły raporty o podejrzanych wydarzeniach, o których mówił mężczyzna. Postanowił zająć się sprawą, nim ta zdobędzie zainteresowanie gwardii. W tym celu zbiera informacje na temat pobytu Dextera, a także rozeznaje się w nastrojach ludzi, którzy z nim rozmawiali, starając się o przekonanie ich, że były to słowa szaleńca, w czym pomaga mu Imani. Obserwuje Jordana kilka dni, z czego większość ten jest pod działaniem wywołanej rytuałem gorączki, a na koniec razem z Frankiem jedzie na plantację Dextera, by raz na zawsze go uciszyć.

Linki:
1. Wspominam o misji na spotkaniu Kowenu Dnia i ustalam z Antoinem, że ten wykorzysta swoje kontakty w celu namierzenia Jordana.
2. Spotykam się z jednym ze znajomych Antoine'a, który ma informacje o Dexterze. Dowiaduję się, gdzie go znaleźć.
3. Razem z Imani idziemy zdobyć więcej informacji, a przede wszystkim rozeznać się w nastrojach klientów sklepu, a także przekonujemy ludzi, że plotki rozsiewane przez Dextera to brednie.
4. Imani rzuca rytuał, który doprowadza do wysokiej magicznej gorączki u Dextera.
5. Wraz z Frankiem jedziemy zabić Dextera.

Fabularne przekazanie informacji: list do Gorsou.
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Protektor
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Zakończenie wydarzeniaCzęść I


Czas na zgłaszanie misji fabularnych minął*. Postacie, które rozegrały swoje misje zostają nagrodzone punktami doświadczenia oraz credo. W ocenie liczby punktów braliśmy pod uwagę trzy czynniki: prawidłowe wykonanie misji, rozbudowanie misji o dodatkowe mechaniki lub wiele wątków oraz dodatkowe treści w postaci opowiadań uzupełniających. Ponadto część postaci, która brała udział w misjach innych osób w przynajmniej 1 pełnym wątku fabularnym została nagrodzona dodatkowymi punktami doświadczenia.

KOWEN DNIA:
Antoine Maurice Rousseau 20 PD, 25 Credo
Astaroth Cabot 10 PD
Frank Marwood 110 PD, 50 Credo
Imani Padmore 70 PD, 50 Credo
Judith Carter 110 PD, 50 Credo
Roche Faust 20 PD, 25 Credo
Sebastian Verity 110 PD, 50 Credo

KOWEN NOCY:
Blair Scully 70 PD, 25 Credo
Cecil Fogarty 100 PD, 50 Credo
Lyra Vandenberg 60 PD, 25 Credo
Terence Forger 80 PD, 50 Credo

NEUTRALNI:
Barnaby Williamson 20 PD
Charlie Orlovsky 20 PD
Charlotte Williamson 20 PD

Wszelkie pytania dt. Kowenu Dnia prosimy kierować do Blair Scully, natomiast te dotyczące Kowenu Nocy do Franka Marwooda. Postacie neutralne mogą pytać kogo chcą.

II część wydarzenia rozpocznie się na początku przyszłego tygodnia.

* istnieje możliwość zgłaszania misji fabularnych do końca okresu fabularnego. W takim przypadku PD i credo zostanie rozliczone w mniejszych wartościach niż w oryginalnym terminie.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej