Palazzo di FuocoLittle Poppy Has a Little Problem
Szum podziemnego życia Palazzo odbijał się od wygłuszonych ścian piwnic — rytuały miały za zadanie chronić mniej legalną działalność restauracji przed wścibskimi osobnikami, jednak — skoro dźwięk nie docierał na zewnątrz, to nie docierał również i do środka.
Włamywanie się o tej porze było ryzykowne; było, aczkolwiek to słowo zarówno dla Bonnie, jak i dla Clyde'a, było przyjemnym łaskotaniem w podbródki, gdy w zaparkowanym z daleka od ulicznych lamp samochodzie, po raz ostatni wymieniali się śliną, w dramatycznym geście dwóch kochanków przed ryzykowną akcją, jaką chcieli się podjąć.
Weszli przez otwarte zaklęciem okno na zapleczu i już całe górne Palazzo stało przed nimi otworem. Następnym, oczywistym krokiem, było zamknięcie drzwi od piwnicy — poruszali się tak sprawnie, jakby doskonale wiedzieli, gdzie się znajdują. Jakby kiedyś już tu byli.
— Clyde, sprawdź kuchnię — poleciła kobieta, w ciemności wygaszonej restauracji poruszając się całkiem sprawnie między stolikami.
Zaaferowani sobą oraz celem swojego włamania, mogli nie zauważyć, że nie są tu sami.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Pierwszeństwo 72h do pojawienia się w lokacji ma Valerio Paganini i wszystkie postacie pracujące lub blisko związane z Palazzo di Fuoco.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję w sytuację. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków.
Statystyki NPC:
Bonnie:
punkty życia: 120
magia wariacyjna: 25
siła woli: 5
Rzuca z pętli czary: Aliquo, Vespidotransfigura, Pictoratus oraz broni się zaklęciami: Securus i Securus Magnus, gdy jest taka konieczność.
Clyde:
punkty życia: 120
magia odpychania: 25
siła woli: 5
Rzuca w pętli czary: Magipugnus, Diruo, Exigo oraz broni się zaklęciami: Ordinatio i Ordinatio Magnus, gdy jest taka konieczność.
Sojusznik:
Ochroniarz:
punkty życia: 80
magia odpychania: 15
siła woli: 10
Rzuca w pętli czary: Magipugnus i Celer oraz broni się zaklęciem: Ordinatio, gdy jest taka konieczność.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach restauracji. Dodatkowo raz na turę możecie rzucić k6 na to, czy ochroniarz z bocznego wyjścia przyjdzie wam na pomoc. Jeśli wyrzucicie k6, tak się stanie, a mężczyzna będzie od tego momentu waszym sojusznikiem.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Lyra) z prośbą o ingerencję.